mandag 18. januar 2010

Hei alle sammen!

Her kommer min egen lille Blogg,sånn at dere kan se hva jeg holder på med om dagene!Jeg ønsker at dere skal kunne bli litt bedre kjent med meg,og i tillegg se litt av alle de forskjellige tingene jeg lager,og som ikke nødvendigvis ligger for salg ute på Nettsiden min. Dette er meg, og min vakre sønn Daniel:



Vi bor i Tromsø, hvor vi stortrives! Bortsett fra den dårlige sommeren i år, så er dette en fantastisk plass å bo!Naturen er spektakulær, Midnattsol om sommeren, Nordlys om vinteren,masse flotte Naturområder rett utenfor stuedøra, fiine fiskevann og elver, og...Jupp, det er fiint her!Jeg bor sammen med Mannen min, Tony, min sønn Daniel født i 2005 og to rare katter!Kattene mine er av rasen Orientalsk Korthår, som er en ensfarget Siameservariant.Den sorte er en jente som heter Lillith, den brune en gutt ved navn Tamlin.

Jeg begynte å sy for snart 3 år siden, da jeg hadde lyst til å lage litt spesielle klær til Daniel.Jeg fant fort ut at søm var kjempegøy, og det har etterhvert gått fra å være en koselig hobby, til å bli noe jeg skal forsøke å leve av.Håper du finner inspirasjon og glede over tingene jeg skaper,og legg gjerne igjen en liten tilbakemelding.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar