torsdag 21. januar 2010

Alveskogens Vinterbrud

Her kommer enda en Brudekjole fra Alveskogen Design. Det er jo utrolig smigrende å få lov til å sy kjoler til en så viktig dag, og jeg må bare innrømme at jeg er vettskremt.

Først ut er kjolen til Brudepiken. Hun er brudens søster, og ville ha en rolig kjole med stort potensiale for etterbruk:





Brun Alvekjole med krem sømmer, brune kanter og hjerte foran og bak.

Og så selve Brudekjolen:
Det er en hvit OmslagsAlvekjole med lys blå sømmer og kanter, hvite blonder og div hjerteapplikasjoner.
Vanskelig å finne pyntebånd i lys blå, og jeg syns dette ble litt mørkt. Jeg foreslo for bruden at hun kunne bytte ut dette båndet med et bredt lys blått silkebånd, men hun falt fullstendig for dette båndet. Heldigvis!!
De to hjertene på brystet skal symbolisere sønn og mann, og de tre hjertene nederst er den lille familien sammen.
Den lille sønnen deres skal døpes samtidig, og bruden ønsket derfor en kjole som skulle matche sønnens dåpskjole. All blonden kan selvfølgelig tas av etter bryllupet, om hun skulle ønske det.








Jeg fikk nettopp melding på mobilen om at kjolene var kommet vel frem, og at begge Damene var henrykt! Gjett om jeg er lettet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar