onsdag 20. januar 2010

BryllupsAlv!!!

Jippi, dette er det aller kuleste oppdraget jeg har fått noengang!



Kunden ville ha en Over-brudekjole, i nøytrale farger, og i Shabby-chic-stil.
Hun sendte opp et pyntebånd hun ønsket å ha på kjolen, og resten var opp til meg!

Så jeg sydde en enkel omslagskjole i Naturhvit fleece med kontraster i krem.
Kundens eget pyntebånd under bysten og rundt armene, og håndlagde blonder nederst på armer og kjole.



Sydde på pyntebånd og blonder til slutt, sånn at disse kan fjernes og kjolen kan brukes til andre anledninger etter bryllupet.

Her kommer et lite billedras:







Og så fikk jeg brodert et hjerte i lys rosa bakpå kjolen:



Og så klarte jeg ikke å motstå fristelsen til å lage en matchende liten Omslagskåpe til datteren også:





Å få lage en Brude-Alvekjole var kjempegøy!

1 kommentar: